Ensamstående fru

Ja, jag har tänkt att jag verkligen har slutat blogga och det beror egentligen på enda sak:

Hur ska jag kunna blogga om livet som frivillig lyxhustru i Ecuador när jag är ensamstående fru i Sverige?
Alltså så fyller min blogg ingen funktion längre och vilket gör att jag kommer inom kort att sluta blogga och därmed lägga ner denna blogg för alltid.

Visst, jag skulle kunna berätta om mitt liv som ensamstående fru i Sverige, men det livet är inte så spännande eller annorlunda mer än att jag nu måste göra alla tråkiga hemmasysslor själv. Jag kom bland annat på att jag aldrig hade skottat uppfarten till huset innan Peppe reste...

Ja ja, hur som helst så kommer jag inte att vara ensamstående fru så många dagar till så jag kan ju inte heller tokblogga om det.

Jag publicerar detta inlägg och sedan får vi se när jag skriver nästa gång, allt har sin tid!

God Jul på er!

Kommentarer
Postat av: maud hedin

Hej Marika hoppas du haft en bra jul och nyår, själv har jag åkt på en förkylning. Jobbigt när man inte känner att man kan vara hemma från jobbet heller. Men det känns skönt att det går mot ljusare tider nu eller hur?? Nu får vi vänta på våren. Trivs du bra på ditt nya jobb?? Så Peppe kommer hem nu?(gulligt smeknamn kan inte låta bli att skriva det)Men ha det bra nu och hoppas vi ses nåt. Kramar från Maudan

2009-01-01 @ 08:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0