Andra natten (La segunda noche)

I natt vaknade av jag trodde att jag skulle föda ut en Alien ur magen. Den var helt uppsvälld och jag tänkte nu dör jag... efter magen svullit upp till en storlek av en jätteballong så small det bara till och det vara bara att hålla i sig och hoppas att toan skulle hålla. Fan, jag skulle ju inte skriva om sådana här saker.. det ingick ju inte i mitt nya liv! Jag väljer att inte skriva om det som hände på spanska.....


I alla fall så är jag pigg and cry idag, så det var förhoppningsvis bara en engångsföretelse.....


He eligido no escribir sobre la segunda noche por que tengo que cambiarme y actuar mas adulta.....


Kommentarer
Postat av: karro

Lite bajs måste vi väl få höra !!! Annars tror vi verkligen att en alien har tagit dig!



jonas hälsar ! kram

2008-07-03 @ 19:52:52
URL: http://karolinakjorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0