Forsta dagen mot Inkamolet

I torsdags steg vi upp rett tidigt for att bli hemtade for vor Macchu Picchu resa. Sedan bar det av mede buss longt bort i ingenstans. Bussresan var faktiskt lite jobbigt eftersom ett barn framfor oss hade bajsat po sig so det stank bajs hela resan som tog 3 timmar samt att de spelade fruktansvert dolig musik.


Ner vi kommit till en liten by var det dags for cykling ner for bergen, det var rett kul men vegen var veldigt stenig och jag insog att min kondition inte er som den borde. Efter 4-5 timmar var cyklingen klar och vi fick sova po ett litet ruttet hostal, men det funkade. Med po resan var en jettetrevlig familj fron Australien, det var mamma Janet, hennes soner Scott och Woody samt Woodys flickven Judy. Andra delen av gruppen bestod av 5 stycken israeler, somn jag inte lerde mig namnet po.


Kommentarer
Postat av: Disa

Hej! I onsdags hade vi tjejkväll hos Sandra, det var en trevlig kväll. Saknar verkligen dej och ser verkligen fram imot att träffa dej när du kommer hem. Hälsa Björn och ha så kul som bara ni kan - och det är ni ju duktiga på tillsammans =) Kram DisA

2008-10-10 @ 10:24:01
URL: http://alskaeino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0