Stora i-landsproblem

Jag har av tidsbrist, taskiga tagentbord m.m. inte uppdaterat min blogg po lenge. Ner jag kommer till Europa eller Sverige ska jag skriva om hela vor resa med lite bilder. Just nu befinner jag mig i Huacachina som ligger utanfor Ica ca 30 mil fron Lima. Her finns det ingenting att gora forutom att ligga vid poolen. Byn er omringad av sanddynor der man oker sandboarding. Vi er lite uttokade och kenner att pool liv inte lockar so mycket samt att Bjorn har brent sig lite...

So idag ska vi inte gora so mycket, typ sola,. kanske dricka en ol, jag ska plugga sitter och leser min Redovisningsteori, hoppar ner i poolen, torkar upp, solar leser Redovisningsteori... livet loter veldigt enkelt, men vi er vana att kliva upp senast 6 och gora aktiviteter och so det der med att vila er inte vor grej. Po sondag oker vi till Lima och sedan oker jag po tisdag till Madrid och Bjorn till Guayaquil och vidare sden 22 till London!

Lev och mo!


Kommentarer
Postat av: Knårrt

Grattis på Namnsdagen :D

2008-10-22 @ 19:12:48
Postat av: karro

Är du på väg hem nu eller ??????

2008-10-25 @ 14:38:26
Postat av: knårrt

Tjena Tänkte bara önska här okså grattis på Födelsedagen there ever you are :D

2008-10-28 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0